karabiny snajperskie na kulki

Podobne podstrony
 
Widzisz wiadomości znalezione dla hasła: karabiny snajperskie na kulki




Temat: I Bocheński Zlot Airsoftowy
Nikt nie będzie sobie liczył kulek. Sypiemy na oko, jeśli Twój mag ma 400 to sypiesz 3/4 i gitara. Z tym minimi rzeczywiście racja, dla nich limit będzie 1500 a tak w ogóle to wszystko i tak będzie zależało od uczciwości graczy, bo jest nie do sprawdzenia, czy ktoś sobie w trakcie gry nie będzie dosypywał. Szczególnie w trakcie pierwszych dużych gier, gdy będą przyjeżdżać nieznajomi. Kiedyś, jak już sobie wyrobimy znajomości i będzie się robić zloty na zaproszenia problem zniknie

------------

- ograniczenie amunicji:

- dla karabinów szturmowych do 300 kulek na osobę w dowolnych magazynkach
- dla broni wsparcia 1500 kulek
- dla karabinów snajperskich (powyżej 450 fps, tylko ogień pojedynczy) 100 kulek



Temat: kolimator do auga
to są brednie!! Luneta przydaje sie jak najbardziej!! W lunecie musimy kontrolować tylko jeden punkt (cross)!! Przy "iron sight" (nie wiem jak to sie pisze) Oprócz muszki dochodzi jeszcze szczerbinka!! a co do przybliżenia to jego plusem jest to ze widzimy kulkę dokładnie i możemy wziąć poprawki!! oczywiście mówię o lunetach "przylepionych" do karabinów snajperskich gdzie kulki już tak za bardzo nie widać!!






Temat: Karabin snajperski s-m6 + Uzi m42 Double Eagle
Witam, zakładam jeszcze raz wygasły temat.

Mam do sprzedania nowy karabin snajperski z lunetą i tłumikiem S-M6. Używany był zaledwie cztery razy. Oto jego dane techniczne:

Nazwa: Karabin snajperski
Producent: JLS
Napęd: sprężynowy
Skala: 1:1
Wykonanie: tworzywo ABS + el. metalowe
Prędkość wylotowa 300 fps (KULKI 0,2g)
Skuteczny zasięg strzału: do 45 metrów
Pojemność magazynka: 48 kulek (Low-Cap)
Długość: 65,5 cm bez tłumika, 83 cm z tłumikiem
Waga: 2362g

Dodatkowe informacje:
Tryb ognia: pojedynczy
HOP UP Tak, regulowany
Blokada spustu: Tak
Blow-back: Nie
Dodatkowe akcesoria: ładownica, kolimator, rączka RIS, tłumik, pasek na ramię, 3 szyny RIS, standardowa lufa

Nadmienię, że zestaw jest kompletny, karabin sprzedaję, gdyż mi nie odpowiada. Jako prezent dodaję Uzi m42 Double Eagle

Kontakt:

E-mail: sithmaster@dka.pl zdjęcia na życzenie)
GG: 10816472 (pisać, kiedy chcecie, siedzę praktycznie cały czas na niewidocznym)



Temat: Broń Ręczna - Strzelecka

M3A1 NC
Krótki karabin szturmowy.
Amunicja: AM2 - AntyMateria 2
Kal: 2mm (kulka)
Pojemność: 1000-2500 (Normal - HiCap)
Możliwość podczepienia granatnika/modułu laserowego.
Granatnik może być załadowany większością pocisków kal. 35mm

CPI Z-G 50. Sniper Rifle
Zaawansowany karabin snajperski.
Amunicja przedłużona .50
Pojemność: 100-250 (Normal - HiCap)
Pociski napędzane szyną elektromagnetyczną.

UTA SSR
Średni karabin szturmowy.
Amunicja: AM2 - Antymateria 2
Kal. 4mm (kulka)
Pojemność: 1000-2500 (Normal - HiCap)

H2 SR
Lekki karabin snajperski.
Amunicja: AM2 - Antymateria 2
Kal: 2mm (kulka)
Pojemność: 2000-500 (Normal - HiCap)

P4-Rifle
Karabin plazmowy.
POjemność magazynku: 1300 pocisków



Temat: Karabin snajperski
BAX to cybergunowski hop up, podkręca on kulki także na boki, przez co można lepiej korygować tor lotu kulki.

Co do karabinu snajperskiego - snajper to najdroższa profesja w airsfocie. Karabin z którym można nazywać się snajperem wymaga nakładów powiedzmy ok. 2500 zł, żeby dociągnąć do tych 80-90m.

Karabinek który wyżej podałeś (Mp001) w sumie od biedy można nazwać parasnajperką.
Szybko się w nim tajle łamią, przez co dolicz jeszcze ok. 120zł do ceny, żeby wyrobić sobie nowego piston i trigger seara. Konieczna jest też lufa precyzyjna (w standardzie typowa chińska-6,10), bo z karabinka z 40m trafić w człowieka jest trudno... Tak więc + kolejne 150zł. Razem ci wyjdzie około 550zł, tak więc lepiej sobie już kupić APS Wella http://zbrojownia.linuxpl...products_id=328 i dorobić tylko tajle.

Co do M6 cyber guna - nie wiem, nie macałem.



Temat: ZBROJOWNIA
teraz napisze o moim nowym nabytku jest to karabin snajperski rauger mk1. trzeba zaczac od tego ze karabin snajperski to to nie jest i sugeruje to bardzo niska cena ale powracajac do tematu replika jest zasilana greengazem i mam moc wylotowa 540fps co jest ogromna sila i przebiaja praktycznie wszystko mimo pozornego wygladu bardzo dobrze lezy w dloni i jest zadziwijaco lekki ,magazynek miesci 17 kulek. aby przerobic go na prawdziwa znajperke trzeba wlozyc w niego mnostwo kasy i czasu czytalem ze gosciu przerobil go i zyskal efekt 700fps i trafienie w sylwetke czlowieka z 90 metrow!! jedynym minusem chociaz nie wiem czy to minus jest potrzeba zakupowania gazu a ta replika ma apetyt plus mozliwosc strzelania tylko gdy jest cieplo bo w zimnych warunkach gaz ma dziwne wlasciwosci rozprezajace co daje rozne efekty (raz kulka ledwo wypada z lufy innym razem osiaga zasieg 70 metrow) tak wiec jak ktos lubi tani sprzet i ma kase na gaz to polecam




Temat: strzalki


teraz ewolucja broni strzeleckiej poszla w innym kierunku i strzalki
raczej
juz nie wrócą.
Spotyka sie jeszcze amunicje strzalkową do strzelb śrutowych. W porównaniu
z
kulkami strzalki mają nieco wieksza donosnosc skuteczną i sile przebicia,


Dziwne w takim razie ze przy tylu zaletach nie pomyslano o zrobieniu
karabinu snajperskiego na te strzalki :(. Skoro maja takie dobre wlasciwisci
cytuje

"Olbrzymia predkosc poczatkowa rzedu nawet do 1500 m/s sprawia ze strzalka
ma bardzo plaski tor i latwo jest trafic, nie trzeba tez zbyt duzo
"zakladac" przed ruchomy cel. Bardzo duza jest zdolnosc
przebijania oslon osobistych, kamizelek, helmów.."

To chyba sa wszelkie podstawy do zrobienia karabinu snajperskiego. Przeciez
snajperka nie strzela si iles tam razy na sekunde, no i ryzyko ze czesc
sabotu zrani snajpera jest znikome.

Wiesz moze czemu nikt nie zrobil takiego karabinu? A moze zrobil? Byly
jakies inne dodatkowe problemy?





Temat: Zestaw

famas0wn95, niom jak gralem tak mowilem bo w ludzi na bliskiego dysta musze chyba okolo 11 kulek wypakowac PORAZKA z colta mniej zato na dystanse l85a1 jest lepsze od niejednego karabinu snajperskiego ;]

To strzelaj w głowę^^ A to nie jest tak, że lepsze od niejednego karabinu snajperskiego, tylko ty + ta broń jesteś lepszy od niejednego snipera =] Składaj poprawnie zdania ;D
Bo wszystko zależy od umiejętności gracza ;p
i dystansu, bo go nie określiłeś a to może byś 5 m xD To wtedy...

Powiem tak, jeśli nie nosisz okularów i masz dobry wzrok to spokojnie się można bez l85 obyć kupując m4, bo jest bardziej szybkostrzelne i jakoś pewniej leży w łapie... A l85 to strata 33zł trochę, bo nie jest warte swojej ceny;/ Niby wszystko glancik, ładnie wygląda, dobry dmg, ale nie jest szybkostrzelna ;/ Ale tak ogólnie wolałbym oszczędzić 33zł i kupić M4A1

@topic

Zestaw dla assaulta better =]



Temat: Dywizja ASG
Danex - amunicja (tzw "kulki") to kaliber 6 mm plastik (kompozyt), czasami biodegradowalny (skrobia, celuloza).
Metalowe kulki używane są TYLKO do sprawdzania mocy repliki, nie strzela się w rozgrywkach metalowymi kulkami (niebezpieczne).
Kulki z farbą są tylko dla dzieci, które kupiły na odpuście pistolecik za 5 zł - ponieważ rozwalając się w giwerze a nie na przeciwniku robią masakrę z mechanizmu spustowego/blow-backa, zaworów , gear-boxów, nie mówiąc już o HOP-UP`ie czy magazynku !.

Więc te plastikowe kuleczki są przeważnie w wagach:

0,2 g - najsłabsze repliki
0,25g - najpopularniejsza waga kulek
0,28g - do silniejszych replik (około 500 FPS).
0,30g
0,36g - kulki do najmocniejszych replik np. karabinów snajperskich.
0,43g /

Dla porównania - standardowy śrut do wiatrówek ma wagę 1g, moc maxymalna 17J (powyżej pozwolenie na broń), prędkość początkowa 150-200 m/s

A repliki ASG kulki o wadze 0,25g, prędkość początkowa średnio 400 FPS (120 m/s), zasięg ok 40-50 metrów.

Czy boli? jeśli zbierzesz silną repliką, ciężką kulką z małej odległości we wrażliwą część ciała (udo, szyja, policzek) to boli.
Ale ból szybko mija, a ślad po kulce wygląda jak ugryzienie komara.

Ja też byłem po udach postrzelony - walki w budynku, koleś skampiony piętro wyżej i strzelał przez dziurę w suficie....siniaki przez 3 tyg. nie schodziły

Generalnie ideą ASG jest zasada FAIR-PLAY - to przecież jest zabawa !!



Temat: M191A
Mój karabin snajperski został zakupiony za śmieszne pieniądze ponieważ był uszkodzony, dzięki odrobinie sprytu juz jest sprawny:D

Karabin jest świetną repliką orginału kolba idealnie leży w ręce.
A co ważniejsze jest celny. Większość repliki została wykonana z metalu jedynie kolba to ABS.
Karabin ma jedną wade a mianowicie nie lubi lekkich kulek. Aby zapewnić mu idealną celność najlepsze są kulki i wadze 0,35 +
kulki lżejsze poprostu dostają zawirowań i lecą np. 2m w prawo itd

Ogulnie postaram się w najbliższym sezonie zaprezentować wam owy karabin, niestety w tym roku zawaliłęm i jak ja mogłem byc to akurat nie było spotkanie a jak było spotkanie to ja nie mogłem być. Na spotkaniu każdy może go przeetestować




Temat: Ależ mi się udało !


Sprzedali 80 karabinów do paintball (+kulki) za 13 zł każdy.


Z poniższego tekstu wynika, że sprzedali jednak 160 karabinów. :)

"W skład zestawu wchodzi:
Karabin Snajperski (DWIE SZTUKI !!!)
magazynki
lunety optyczne
tłumiki
kulki do strzelania
kulki PAINTBALL z farbą "





Temat: Sprzedam L96
Mam do sprzedania spr??ynow? replik? karabinu snajperskiego L96 za 330 z?. Replika ma moc 475-480fps. D?ugo?? 112cm, wag? ok. 3.5kg. Aby odda? strza? nale?y r?cznie naci?gn?? spr??yn?, robi si? to za pomoc? systemu czterotaktowego jak w oryginale. Stan repliki oceniam na bardzo dobry (na cz??ciach z ABS'u widnieje kilka rys, i w kilku miejscach na lufie jest lekko zdarta farba - karabin ogó?em jest zadbany i dobrze przesmarowany). Odda?em z niej nie wi?cej ni? 600 strza?ów, wi?c przebieg jest znikomy. Do repliki dodaj? dwójnóg (teleskopowy, sk?adany - kosztowa? 99z?), lunet? (3-9x40 nowa - kosztowa?a 99 z?, plus za?lepki), monta? na lunet?, wycior, 3 magazynki i ko?o 1000-ca kulek (0.20). Dodatkowo karabin jest jeszcze na gwarancji przez 8 miesi?cy.

Prócz tego na ?yczenie kupuj?cego mog? go jeszcze raz dok?adnie przesmarowa? (plus dwójnóg). A tak?e obja?ni? kilka rzeczy zwi?zanych z tym karabinem.

Po dodatkowe informacje zapraszam na gg (5162326) lub na e-mail (predator572@gmail.com).

Karabin prezentuje si? tak:
http://img111.imageshack....obraz280se1.jpg



Temat: Dlaczego karabin Walther Wa 2000?
A jam pytanie odnośnie tego karabinu snajperskiego dlaczego producenci dali na ulubioną snajpe WA 2000 o tym karabinie nigdy wcześniej nie słyszałem i w dodatku wyprudokowano tylko 72 lub 176 egzemplarzy ( to wręcz unikat) znalazłem w Wikipedia jest on strasznie drogi od 9000- 12000 $ za tyle kasy można kupić nowoczesny prototym OICW który ma 40 kulek i 4 granaty w magazynku i jeszcze celownik komputerowy (heh zboczyłem z tematu ale do rzeczy) czy producent broni zapłacił IOI żeby ich reklamowali ???
Zresztą daje linka do opisu -
http://pl.wikipedia.org/wiki/Karabin_Walther_WA_2000



Temat: Są chętni na wojnę ???? Walka na farbę. PAINTBALL
Ok, skoro już tu jestem, to odkopie dinozaura z dwóch powodów:
1: z tematu zrobił się straszny OT.
2: zabawek za 20 zł z allegro nie kupiłbym pod choinkę młodszemu bratu, a co dopiero jako "coś do strzelania w Paintball lub ASG"

Jako Maniak ASG, znam się na tym, i moge powiedzieć wprost: zabawa w PAINTBALL/ASG kosztuje, i to nie mało. Ceny markerów do PB zaczynają się od 200 zł i idą w górę, natomiast w ASG pobawimy się już od około 60 zł (pistolety sprężynowe) poprzez 800 - 1300 zł (karabiny elektryczne) do nawet 3500 (karabiny maszynowe, stuningowane karabiny snajperskie) .Ponadto, Repliki ASG w 100% przypominają prawdziwą broń, ale strzelają kompozytowymi kulkami kalibru 6mm. Więcej informacji i asg na stronie: www.wmasg.pl

w Asg jednak nie chodzi o samą broń, jest to hobby związane jak najbardziej z militariami, jak najlepszym odwzorowaniem realiów wojennych itp.

Sam jestem posiadaczem karabinu sprężynowego MP001 (jest to replika APS type II),
munduru WP wz.93 ,kamizelki taktycznej Pattern 83 Woodland, oraz troche szpeju.

ps. Są jacyś chętni do strzelania?



Temat: CZY ta spluwa na poczotek bedzie spoko ?
karabin snajperski to zly pomysl na poczatek i koniec !!

widac to po tym jak wyszly te niby "snajperki" ktore kosztowaly x<400 zl, ludzie to kupowali a po 2 miesiacach sprzedawali bo dochodzili do wniosku ze to nie dla nich, albo po tych 2 miesiacach sie psuly.
Lepiej sobie kup na poczatek jakis karabinek badz pistolet. Musisz liczyc sie z tym ze masz jeden strzal (moze 2 jak jestes dobrze ukryty) zanim wrog sie zorientuje gdzie jestes ( wiekszosc ludzi uzywa elektrykow wiec zasypie cie wtedy grad kulek i duzo juz nie zdzialasz ) to pirmo, po drugie bycie snajperem nie jest tanie, ja wydalem na sprzet ponad 800 zl i nie uwazam sie jeszcze za snajpera, ze wzgledu na skuteczny zasieg, ktory mam czasem gorszy lekko podciagnietych elektrykow. sprzet snajperski to minimum 1000 zl ( karabin i upgrade ), chyba ze ma sie mozliwosc dorobienia czesci samemu wtedy koszty drastycznie spadaja.

jeszcze co do cen, najbardziej oplacalna obecnie snajperka (taka z tanszych) jest USR 11 z HFC (ja ja posiadam), bodajze na ASGshopie za ok 400 zl, a to dlatego ze pasuja do niej czesci z VSR 10 TM, wiec upgrade jest bezproblemowy. wszystko inne co jest obecnie na rynku ( chodzi mi o te "snajperki" typu mp001 aps'y itd ) nie maja mozliwosci tuningu gotowymi czesciami, gdyz takie poprostu nie istnieja.




Temat: Alternatywne dla Pintball'u symulatory strzelanek??
A ja teraz pojadę czysto fantazyjnie :D

Kojarzycie kultową scenę z Leona Zawodowca w której na dachu budynku Leoś uczy mała Natalkę strzelać z karabinu snajperskiego.

Natalka ma wtedy w łapach prawdziwy karabin, lecz strzela nabojem z farbą z odległości kilkuset metrów do jakiegoś polityka biegającego po parku.

Pointa mojej wypowiedzi jest następująca :) Proszę sobie wyobrazić ile frajdy było by z lataniem po lesie z prawdziwym kałachem lub m16 i prując kulkami z farbą z odległości kilkuset metrów do pozostałych bawiących się z nami szaleńców :)

Ciekawe ile fps ma taka lecąca kulka i jak dotkliwie może przetrzepać skórę po strzale z małej odległości :]

Szybki w maskach do takiej gry zapewne należałoby chować pod stalową siatką :D heheh ..... hmmm ale przynajmniej by się nie rysowały :P hehe



Temat: ASG
Co do karabinow wyborowych na poczatku, to jesli nie posiadasz duzej kwoty na sam karabin to odradzam... Mysle ze nie warto bawic sie w snajpera ponizej 1000zl na sama bron :/ Mimo ze nie mam doswiadczenia to po przeczytaniu maaaasy artykulow, moge stwierdzic ze nie oplaca sie po prostu gorszych kupowac. Juz lepiej jakiegos maga elektrycznego, poniewaz zasieg kulki takiego taniego karabinu snajperskiego bedzie marny, a celnosc pozostawiala wiele do zyczenia. Do snajpienia potrzeba naprawde dobrego i mocnego sprzetu.



Temat: RotE Quiz [Gra]
Niebieska:
Wrand Hettir - dowódca, uzbrojony w minigun oraz plastikowy nóż bojowy. Dodatkowym motywem było koło ratunkowe z żółtą kaczuszką
Wilhuff Tarkin - mający ciężki karabin snajperski z którego zwisała długa na kilka metrów taśma amunicyjna z niebieskimi kulami. Z olstrów wystawały jeszcze dwa sześciostrzałowe blastery Colt-Corellian 0,4mamresztęgdzieśitakzrobięcidziuręwgłowie cala. Wyposażenie dopełniała niebieska świetlówka wciąż ociekającą świeżą farbą.
Anakin Skywalker - wybraniec.

Czerwona:
Generał Grievous - uzbrojony w miotacz kulek żelowych, snajperską 3 metrową dmuchawę na kulki barwiące oraz proce klasy "Wentyl AX20" Do walki wręcz śledź bojowy.
Durge posiadający działo obrotowe na sferyczne pociski oraz wypucowaną zbroję + gumowy wibromiecz.
Vissan - z teleskopowym pędzlem.




Temat: Widmo Wojny znów Nad KAUKAZEM

A ja teraz pojadę czysto fantazyjnie :D

Kojarzycie kultową scenę z Leona Zawodowca w której na dachu budynku Leoś uczy mała Natalkę strzelać z karabinu snajperskiego.

Natalka ma wtedy w łapach prawdziwy karabin, lecz strzela nabojem z farbą z odległości kilkuset metrów do jakiegoś polityka biegającego po parku.

Pointa mojej wypowiedzi jest następująca :) Proszę sobie wyobrazić ile frajdy było by z lataniem po lesie z prawdziwym kałachem lub m16 i prując kulkami z farbą z odległości kilkuset metrów do pozostałych bawiących się z nami szaleńców :)

Ciekawe ile fps ma taka lecąca kulka i jak dotkliwie może przetrzepać skórę po strzale z małej odległości :]

Szybki w maskach do takiej gry zapewne należałoby chować pod stalową siatką :D heheh ..... hmmm ale przynajmniej by się nie rysowały :P hehe


...takiej fantazji to bym nie miał...

Pozdrawiam



Temat: ASG-AirSoftGun
No więc w asg s ą kulki z farb ą ale się ich niestosuje ponieważ nierozpryskuj ą się na ubraniu tj kulki do paintbala, kaliber kulek do asg to 6mm waga od 0.12g do 0,33(bynajmniej o cięższych niesłyszałem), zasięg skuteczny dochodzi Ś może nawet do 100m ale s ą to nieliczne przypadki bardzo drogich replik karabinów snajperskich, z reguły w zwykłych replikach oscyluje on w granicach 30-60m. Co do reguł gry to cała zabawa opiera sie na zasadzie fair play, spotkania s ą organizowane w zależno ści od ilo ści uczestników i mog ą polega Ś na np. death match-ach, bitwach historycznych, wymy ślonych scenariuszach itd. Ja akurat spotka ą organizowa Ś nie będe, bo niejestem promotorem airsoftu dla łakn ących rozrywki wejherowian, pozatym niemam jeszcze zbyt wiele do świadczenia w tej dziedzinie, s ą one za to organizowane w wielu miejscach w trujmie ście. Szukam jedynie ludzi(grup)z Wejherowa których intresuje asg i s ą tak samo pocz ątkuj ący w tej dyscyplinie jak ja!



Temat: RUGER MK1 CARABINE (540fps!!!)
Moje odpowiedzi na punkty wicia:

1.Zmierzymy fps i bedzie pewne. Faktem jest ze spora ma moc.
2.Mam wlasnie plastikowa komore i dobrze upic metalowa, bo moja jest posklejana superglue.
3. Proponuje uzywke. Jest na allegro dluga wersja z precka i luneta.
4.Kulki...hm..uzywam 0.33, na 0.25 da sie jeszcze cos zrobic, ale niewiele.
5. Kulki niestety lataja tam gdzie same chca, szczegolnie w koncowej fazie lotu. Nie oszukujmy sie tak jest w kazdej replice. Strzelam najczesciej po 3 kulki.
6. Magazynek miesci gaz na 2-3 magow. Starcza, bo i tak ladowanie kulasow zajmuje wiecej czasu.

Jest tansza niz elektryki, ma wieksza moc, nie trzeba przeladowac zeby oddac kolejny strzal jak w replic karabinu snajperskiego. Ogolnie polecam jesli ktos ma male fundusze, i bedzie raczej wybieral cele a nie sypal kulami gdzie popadnie. Za taka cene warto.

Calkiem dobra oferta:

http://allegro.pl/item109952418_ruger_mk1_carbine_z_prec_lufa_dodatki_620_fps_.html

Mozna wziasc uzywke bo rugery sie nie psuja.
tyle ode mnie.




Temat: Centrum
Nie udało ci się włączyć komunikatora.

-Po co mi władza. Ja do tego głowy nie mam. Ja tylko robię to co lubię. Koniec tych ceregieli. GIŃ!!.

Już miał cię wykończyć kiedy... poleciał do tyłu a nóż spadł na ziemię. Zdążyłeś zauważyć że zarobił kulkę w łeb. Drugi był zaskoczony i chciał uciekać... lecz ledwo krok zrobił i dostał kulkę w nogę jedną i drugą i w plecach jedną i zawinął orła. Leżał tak a ty zauważyłeś młodzieńca z karabinem snajperskim zamiast ręki który podszedł do tego mavericka.

-Kim... kim ty jesteś (Mav)
-Bratem osoby którą NA zabiło... a ty jesteś kolejnym którego mam zamiar zabić.

Wymierzył mu w głowę. Jeszcze tylko krótkie "Nieeeee" Mava i leżał z kulką w łebie. Młodzieniec podszedł do ciebie i zabrał sieć. Po chwili możesz się ruszać.

-Nic ci nie jest??

Zapytał.




Temat: 02-07-2007 Godz. 23 z ogonkiem
Samopowtarzalna wersja kara istniała,był to karabin Gewehr 43,zwany też kar43.Na niektórych serwerach spotykałem go jako karabin snajperski(10 pestek w magazynku,strzela troche wolniej od garanda).Zgadzam się z THORNEM i także apeluję,aby powrócić do pierwotnych ustawień.Btw. to mp40 w oryginale miało 32 kulki w magazynku,a nie 20




Temat: NaSZe FOTY` xD`
Przecietne umundurowanie, oporzadzenie, porzadne okulary oraz sredniej jakosci replika elektryczna to wydatek rzedu 500-700 zl.

Za 100 zlotych mozna dostac shotguna sprezynowego, okulary i duza paczke kulek.

A co do snajperstwa to jestes w bledzie, bo zeby za takowe sie zabrac, potrzeba na start przynajmniej 2000 zl. Przecietny ekwipunek i sprezynowa replika snajperska, to koszt okolo 3500 zl. Taki sam ekwipunek i elektryczny karabin snajperski, to wydatek rzedu 6000 zl, plus do tego doliczyc sobie trzeba srednio coroczne awarie, ktorych koszt, to okolo 1000 zl.



Temat: AuG od podszewki [recenzja,opis,hpoteza i problem badawczy]
AUG ma celownik, tyle żę optyczny ( tak jak w rzeczywistości ) w wersji a1 ( bo taka jest w grze)
tylko dziwi mnie G36C bo on nie ma zamontowanej żadnej optyki a w standardzie posiada szyny ris do zamontowanie takich ( wiec idąc tokiem myślenia twórców WR, wolnoć Tomku w swoim domku ) i nie powinien mieć celownika
Dziwny jest natomiast m134, wszelgiego rodzaju granatniki i wyrzutnie rakiet, co robi tam celownik manualny? to tego nie mogę pojąć.
oczywiście ten post niczego nie zmieni a twórcy gry nie będą skorzy do zmian na rzeczywiste.
np realne bronie ak pochodne, mają błyskawiczny okres zmiany magazynku a w grze trochę z tym z chodzi.
i z jakiej paki famas jest taki dobry? ten francuski złom jest za szybko strzelny, w porównaniu do UZI w długiej wersji wypruwa ( uzi ) 1200 kulek na minute, w krótkiej toszke więcej. a famas to tylko zwykła broń
idąc dalej realiami, co DO AUG
jest na wyposażeniu jednostek wojskowych ( austriackich między innymi ) a nie strzelców wyborowych ! wiec po co tam snajper?
a gdzie są karabiny snajperskie pół automatyczne ( wr to przyszlość i handlarze bronią ) wiec korzystają z naj lipniejszej broni dla snajpera? o zgrozo !
DualScorpons już nie produkują i była to broń do CQC a tu spokojnie pełnią funkcje pierwszej!

brecht najlepszy jest z berret! standart berreta ma 7 kulek ! :D [w WR ] 2 berrety mają 32w magach czyli 16 sztuk jedna berreta. czy to nie dziwne? 9 czy może jest ich 4? :D tylko nie widać tego?
w tej grze jest mniej reanlości niż w MARIO BROSS, ale i tak gra się przednio! :D

PS( z chęcią pogral bym sobie mp7a1 ) jak ktoś chce do może mi dać na godzinkę ;> )



Temat: 02-07-2007 Godz. 23 z ogonkiem

Samopowtarzalna wersja kara istniała,był to karabin Gewehr 43,zwany też kar43.Na niektórych serwerach spotykałem go jako karabin snajperski(10 pestek w magazynku,strzela troche wolniej od garanda).Zgadzam się z THORNEM i także apeluję,aby powrócić do pierwotnych ustawień.Btw. to mp40 w oryginale miało 32 kulki w magazynku,a nie 20




Temat: Mauser K98 MAXI 8mm
Faktycznie, nie doczytalem a to dlatego że wersja spr. tez istnieje. Powiem tak: mam replikę sprężynową, nie powiem że słabą (aczkolwiek mogła by być tak... 50% mocniejsza ) i z przeładowaniem nie mam problemu, w zasadzie moge oddac strzał co sekundę ale nie wyceluje wtedy dokładnie :/

Replika gazowa jako karabin snajperski zdecydowanie odpada. A to dlatego że po kazdym strzale obniża sie lekko temperatura gazu a co za tym idzie prężność par. Odchłyki predkosci wylotowej kulki w replice gazowej siegają 20fps! W moim karabinie jest to 2-3fps. Ponadto w zimie nie postrzelasz




Temat: Sprzedam Warrior I Sniper Set + luneta 3-9x40
Witam. Mam do sprzedania karabin snajperski Warrior I Sniper Set + luneta 3-9x40
Producent: Well
Wykonanie: ABS + metal
Prędkość wylotowa : 480 fps
Pojemność magazynka: 25 kulek
Długość: 115cm
Waga: 4000g
Hop-Up: tak, regulowany
Blokada spustu: tak

Karabin jest w bardzo dobrym stanie, na strzelankach sprawdza się znakomicie, tylko jest trochę ciężki. Chciałbym za niego około 430zł, czekam na kontak gg 1090742.
Pozdrawiam!



Temat: sprzę ASG do paintballa??
słyszałem o gościu który dostał i wydłubywał sobie kulkę ASG pensetą z nosa (opowiadał to jeden fraglesów). To chore jest na maksa. Niektórzy od ASG maja klamki na 450 fps (bo mówią, że to snajperskie karabiny i muszą mieć tyle fps) a strzelają miedzianymi kulkami. To tak jakby dostać śrutem. Po paintcie masz siniaki ale nic nie musisz wydłubywać z ciała.



Temat: Snajperzy ASG
Swego czasu grupa z Trzebiatowa była uzbrojona w karabiny Rugera (te powyżej 500fps) potem widziałem na jednym z nich (a moim kumplu ze studiów) piękne malinki po stosowaniu tego na bliskie odleglości... cóz w ASG trzeba liczyć się z bólem, ale nie oznacza byśmy go sobe zadawali za kazdym razem.

Co do niereagowania na pojedyncze strzały to jest to wg mnie główna wada wszystkich karabinów snajperskich. Przy czym nie zawsze wynika to ze złej woli, gosc biegnacy przez las nie odrózni uderzenia pojedynczej kulki od potracenia gałązki.

poza tym jak podniesie się granice fps to za jakis czas bedzie ktoś co podniesie ją znowu (jak widać i tak grają ludzie z mocniejszyym i niz 400fps replikami) i w końcu skońcy się u kogoś operacją oka.



Temat: Mortar hills - 14.II
A może by tak... scenariusz? Zasady są co prawda ambitne ale przewrotna fabuła będzie nawiązywać do święta zapraw cementowo-wapiennych.

Zasady:
-css 4.0 (bo lubie kewlar, low-capy i poszanowanie życia)
oprócz tego oczywiście standardowe zasady BSA.

Informacje odnośnie amunicji:
Każda osoba posiada 200 kulek + to co w low-capach. Zawartości low-capów nie można przesypywać do hi-capów.
W przypadku karabinów snajperskich - 30 kulek + to co w lowach.
Broń wsparcia - 400 na boxa, 400 luzem.
Pistolety, broń boczna - to co w magach.

Należy pamiętać, że amunicja od AK nie pasuje do M16

Respy - niespodzianka.

Fabuła wkrótce.

Zgłoszenia tutaj.



Temat: Kiri
nie no pewnie ze tak. przyjdziesz na pare strzelanek i sam ocenisz jak Ci bedzie wygodniej. Chodzi tylko o to ze w asg snajpienie to zupelnie co innego niz w rzeczywistosci, grach itp. Tutaj czesto sie zdarza ze ludzie z elektrykami z auto maja taki sam albo wiekszy zasieg niz snajper z pojedynczym strzalem. Trzeba tez wiedziec ze kulka z asg nie zawsze leci idealnie tam gdzie wycelujesz (zwlaszcza wieksza odleglosc) a auto czesto wybacza pomylki. W asg jako snajper trzeba raczej polozyc najwiekszy nacisk na umiejetnosc kamuflarzu i cierpliowsci bo tutaj to ze masz karabin snajperski nie oznacza ze bedziesz zawsze strzelal celniej i dalej niz z karabinu szturmowego. Zreszta sam sie przekonasz i poprobujesz, mas zna to czas. Ale tez zachecam bo widok krzyzyka na glowie kolesi ktory nie wie ze zaraz zginie jest zaj.ebisty




Temat: ASG
jeśli idzie o G36C to polecam alternatywę dla CA w postaci JG kosztuje o połowę mniej ponad (399 zł) a osiągi co wiele mówić:) wedle danych jakie zdobyłem mam bez tuningu większą moc i:D karabin testowałem na razie tylko w suchym strzelaniu na walkę miał go tylko Epyon wykorzystać. Broń roznosi puszki po piwie na strzępy a kulki latają daleko pięknie celnie i odczuwalnie mimo że stosuje 0.20g. Jak dla ludzi chodzących w BW idealny poza tym krótki celny no i realistyczny ale nie na tyle by mieć kłopoty.

co do reszty arsenału to aktualnie jest skromny bo mam starego dobrego na początek
G36C - DE - elektryk w sam razy się zakochać w graniu ale brakuje mu zapasu amunicji i celności powyżej 30 metrów...

w planach mam zakup karabinu snajperskiego i broni krótkiej w tym drugim wypadku
Berette M92F - INNI - nie miałem do czynienia osobiście ale słyszałem bocznymi źródłami że to dobra broń na krótki zasięg

co do snajperki przyda mi się doradztwo bo jednak tuningowanie broni to jeszcze nie dla mnie^^ w zasadzie stosuje zasadę że nie gram z ludźmi o elektrykach powyżej 400 FPS nie wiedzieć czemu ale z bliska potrafią narobić szkód nawet dobrej masce.



Temat: Snajperka 1200FPS

Albo mamy do czynienia z głupią prowokacją albo z kompletnym idiotą. W większości przypadków ograniczenie prędkości wylotowej w karabinach snajperskich na imprezach ASG to 550-600 fps. Na rozgrywki nie są już wpuszczane osoby z RAM gdzie można uzyskać 700-800fps.
A tak poważnie to weź pierd**nij sobie baranka o scianę i nie pisz więcej takich tematów, bo tylko pośmiewisko z siebie robisz. Sam pomysł używania repliki o takiej prędkości wylotowej kulek jest chory.
Życzę szybkiego powrotu do zdrowia... psychicznego.
Na koniec fragment USTAWY z dnia 21 maja 1999 r. o broni i amunicji:
"W rozumieniu ustawy bronią pneumatyczną jest niebezpieczne dla życia lub zdrowia urządzenie, które w wyniku działania sprężonego gazu jest zdolne do wystrzelenia pocisku z lufy lub elementu ją zastępującego i przez to zdolne do rażenia celu na odległość, a energia kinetyczna pocisku opuszczającego lufę lub element ją zastępujący przekracza 17 J."
Także zakładając, że dałoby się zrobić replikę wystrzeliwującą kulkę o masie 0,35g z prędkością 1200 fps otrzymujemy energię ponad 23J, czyli w myśl ustawy o broni i amunicji mamy do czynienia z bronią i wymagane jest na nią pozwolenie. A wątpię żeby jakikolwiek organ wydał Ci je po to żebyś strzelał z broni do kolegów dla zabawy. Proszę wiecej nie zakładać takich głupich tematów. Wg mnie do zamknięcia.



Temat: Airsoft
Dane techniczne:

Nazwa: Karabin Snajperski
Producent: INNY
Napęd: sprężynowy
Skala: 1:1
Wykonanie: plastik
Energia strzału: ~0,5 J
Skuteczny zasięg strzału: ok 20 metrów
Pojemność magazynka: 10 kulek
Długość: 48 cm
Waga: 200 g

Dodatkowe informacje:
Tryb ognia: pojedynczy
Dodatkowe akcesoria: luneta (atrapa)

kupiłem na www.airsoftguns.pl
za 30zł [ale dobry jest,celny,jedna wada to to że jest mały ale dzięki temu wszędzie można go schować]

i co nadaje się?




Temat: Kiefer Sutherland pragnie śmierci
Nie przejmuj, zdarza się. A skoro nikt cię jeszcze nie zabił kiedy spacerowałaś spokojnie po mieście, to znaczy, że nikomu ten spoiler więszego problemu nie sprawił i nikt jeszcze z tego powodu nie kupił karabinu snajperskiego. No ale trzeba uważać, bo za coś takiego rzeczywiście można dostać kulkę.

Tak jak powiedziała kiedyś DZIO, że będzie musiała przestrzelić kolano chyba Zenomowi na zlocie



Temat: Co to jest Air Soft Guns (asg) ?
Air Soft Guns )ASG)-Pod pojęciem tym kryją się wysokiej klasy repliki lufowej broni palnej strzelające plastikowymi kulkami o średnicy 6 mm. Są one wykonane najczęściej z wysokiej jakości polimerów (ABS) z elementami metalowymi. W prostszych modelach pistoletów zazwyczaj jedynymi metalowymi częściami są: lufa, magazynek, czasami także język spustowy oraz kurek. W droższych replikach, posiadających napęd gazowy, można znaleźć modele wykonane zewnętrznie całkowicie z metalu, lecz zwykle jego ilość nie przekracza 30%. Wśród najdroższych replik, posiadających napęd elektropneumatyczny, zwykle połowa części zewnętrznych jest metalowa, choć są też producenci którzy wyposażają swoje modele w cały metalowy korpus (z ang. Full Metal Body). Są to np. firmy ICS czy Classic Army.
Zasięg tych "broni" jest zależny od modelu i waha się od 20 m (w najprostszych modelach repetowanych ręcznie) do 100 metrów (karabiny snajperskie oraz tuningowane AEGi - repliki zasilane elektrycznie). Jak widać są to dość ciekawe urządzenia.




Temat: Sieciowy pojedynek Wojownicy vs Renegaci!
Ale Cod Jest realniejszy pod tym kątem, że zbierzesz dwie kulki na klatę i leżysz. A nie to co CS, gdzie spokojnie - mam jeszcze 35hp i 20 pancerza... To mi się w Cod'zie 2 podoba. Co mi się nie podoba - to to, że gdy na serverze gra 62 osoby - to ponad 40 biega z karabinami snajperskimi. Tfu - biega - sępi się w jakichś zaułkach.




Temat: Mini recenzja VSR 10 G-spec TM oraz opis tuningu
Zasieg skuteczny to dystans na którym mozesz trafić w coś wielkosci kucajacego człowieka oczywiście bez wiatru.

Ile kosztuje to zdaje sie napisalem w recenzji. A sam gun nowy kosztuje 900zł. Tak drogo bo za firme sie płaci , możesz kupic chińską kopię tego guna za 250zł która ponadto ma 400fps ale... taki sam zasieg skuteczny jak VSR w stocku i brzydkie wykonanie, mała trwałość, jak to chinol.

Ten konkretnie bi pod raczej nie polecam to czegoś pożadniejszego bo nóżki po około 2 miesiącach uzytkowania jak sie je złoży równolegle do guna same opadają jakieś 20 stopni. Osobiscie polecam taki dwójnóg http://taiwangun.com/?str=product&prId=91
żadna pozoracja:D wszystko tzn np lunete, szyne montazową, dwójnóg itepe mozesz wpakować do guna.

Własnie czekam na paczkę ze sprężyną po zainstalowaniu której predkość powinna podskoczyć do około 430fps To dalej mało jak na karabin snajperski (docelowo około 520fps) ale juz mi wstyd nie bedzie na strzelance

Dziś własnie byłem na kolejnym takim spotkaniu. Z 10-15m w ogniu walki jestem absolutnie nie do usłyszenia, słychac tylko kulke przebijajacą się przez krzaki

Z podstawowej wersji zostały dokładnie te elementy:
kolba
mechanizm spustowy
osłona spustu
cylinder
głowica cylindra
"cooking handle"
komora zamkowa wraz z szyną
stopka kolby
Komora HU




Temat: Luneta do asg
Witam.

Kumpel chce sobie zakupić "snajperkę" na kulki i planuje także zakup jakiegoś celownika. Zastanawia się też między typem- kolimator czy luneta.

Z lunet polecam mu DOC (czy dobrze?), oczywiście w asg strzela się głownie na x 3, ale do "rozpoznania" może przydać się też 9.

Jednak jak wszyscy wiedzą docent to kompaktowa (dosyć) luneta o rozmiarach nieco nie pasujących do karabinu snajperskiego. I tu się zaczyna, oczywiście chodzi o Bloga podróbkę Leupolda Mark 4. Jak jest z jego właściwościami "niszczącymi"?? Celownik przeważnie będzie używany na najmniejszym powiększeniu, a do obserwacji wykorzystywane głownie własne oczy, z tym, że czasem duże powiększenie może przydać się do rozpoznania ludzi, jaka replika itp.

Hmmm, po tak długi smuceniu wyłania się trójeczka:

Delta optical classic 3-9 x 40 MD
Blog- Leupold Mark 4
Kolimator stylizowany wyglądem na celownik acog

I jak jest z kolimatorami, te "chińczyki" dają podobny efekt jak lunety spod skośnookich??

Piszę tutaj, bo na www.wmasg.pl wszyscy polecacą tabasco, czasem właśnie Bloga .



Temat: Sieciowy pojedynek Wojownicy vs Renegaci!

Ale Cod Jest realniejszy pod tym kątem, że zbierzesz dwie kulki na klatę i leżysz. A nie to co CS, gdzie spokojnie - mam jeszcze 35hp i 20 pancerza... To mi się w Cod'zie 2 podoba. Co mi się nie podoba - to to, że gdy na serverze gra 62 osoby - to ponad 40 biega z karabinami snajperskimi. Tfu - biega - sępi się w jakichś zaułkach.
Jak umiesz dobrze strzelac to zalatwisz wrogow dubletem lub nawet strzalem z pistola w twarz.. w coda jest za duza rzeznia a cs to gra taktyczna...




Temat: ..::Zbrojownia::..
Co to za sklep ? Ktoś o nim czytał/korzystał z niego ? Ja dojrzałem jednego znacznego zonka :
Dlaczego oni nie podają fps-ów albo chociarz zasięgu w metrach ? Ofert mają mało, bardzo spodobał mi sie Sig Sauer 90 (karabin snajperski AEG)- oczywiście z wyglądu i ceny bo osiągów nie ma... Ceny kulek i gazów są mniej wiecej takie jak na innych stronach. Czekam na wasze opinie.

Link :

http://zbrojownia.linuxpl.com/




Temat: 99 Nights
Flashpointa katowałem trochę jednak inaczej, na LANie z kumplem graliśmy we dwóch. Były to alo pojedynki, gdzie klimat skradania się przez miasto, gdy nagla budynek za tobą zaczyna się walić i pojedyncza kulka po dwudziestu minutach podchodów... miód w czystej postaci, 1 vs 1 lepsze niż Quake ^^. Graliśmy tez misje drużynowe, i też było fajnie. W sumie to nie wiem, jak ta gra tak naprawdę na necie wygląda, ale jeden na jednego polecam gorąco. Byle na mapie z jakąs wioską w roli głównej

Swoją drogą właśnie z tych pojedynków zapamiętałem szczegółnie pewną akcję, która tak mnie zachwyciała mechaniką Flashpointa, że przez całe wakacje potem w niego grałem. Na jakiejś mapie z bazą wojkową, której nie znałem, kumpel dotarł do tejże bazy jako pierwszy. Zabrał sobie Mi - 24 i zaczął mnie szukać po okolicy... Ukryłem się w krzakach, wziąłem karabin snajperski i gdy leciał prosto na mnie (chociaż mnie nie widział) zastrzeliłem go przez owiewkę xD. A potem akcja niczym z MiB, tylko śmigłowiec w roli głównej... Traci wysokośc, obraca się bokiem, i sunie ze śmigłem ustawionym w moją stronę ^^. Ubaw po pachy, zwłaszcza, że zatrzymał się tuż przede mną... Ehhh, bezcenne, za wszystko inne zapłacisz kartą Mastercard



Temat: KONTAKT Ciechanów 12 paź
Jeżeli będziecie mieli kłopoty z transportem to dajcie znać. Zawsze mogę pojechać przez Ostrołęke. Jak jest jakiś problem z bronią to też dajcie znać.

Zasady na których mamy walczyć: (ze stronki wilków www.wmasg.prv.pl )
Zasady i ograniczenia:
1. Ograniczenia ilości amunicji;
- nie więcej niż 500 kulek w low, mid lub hi capach dla karabinów.
- nie więcej niż 1500 kulek w magazynku dla broni wsparcia.
- karabiny z hc i mid strzelają pojedynczym.
- nie więcej niż 100 kulek w magazynkach pistoletowych.
- nie więcej niż 2 granaty.
2. Ograniczenia mocy replik;
- pistolety do 280 fps.
- karabiny do 400 fps z możliwością AUTO.
- karabiny powyżej 400 fps tylko SINGLE.
- broń wsparcia do 460 fps.
- karabiny wyborowe/snajperskie do 600 fps.
3. Trafienia i metody ich leczenia;
- osoba trafiona nie może się samodzielnie poruszać.
- osoba trafiona ma ograniczone możliwości poruszania się z opiekunem.
- osoba trafiona może być wynoszona w dowolnym tempie.
- osoba trafiona w stosunku co do której nie podjęto działań leczenia w ciągu 20 minut... przechodzi w inny stan bytu na polu gry.
- leczenie odbywa się tylko i wyłącznie w szpitalu.
- szpital jest miejscem wokół którego nie wolno atakować. dnia Sob 8:11, 11 Paź 2008,, w całości zmieniany 1 raz



Temat: Cięzka broń
Nie wnikajmy w kulki z prawdziwej broni.

W grze karabiny maszynowe są świetne, jako że gościowie je obsługujący są tani (u niemców ludek kosztuje 320) i mają dużo nabojów a także szybkostrzelność.

Jeżeli natrafisz na jakiegoś nooba lubiącego zbijać ludzi w kupki, albo jakiegoś zaawansowanego gracza, który swoich ustawił w mur (dla ochrony przed snajperami), rozstrzalaj całą grupę. Nie musisz nawet celować w żadnego z nich, po prostu miej celownik gdziesz przy grupce. Jeżeli przeciwnik na dodatek cię nie wykryje, dodatkowe punkty.

Jeżeli trzeba jakiejś cięższej ciężkiej broni, polecałbym złodziejstwo (co? zaraz wytłumaczę...). Otóż jeżeli widzisz zepsuty wóz pancerny/czołg z karabinem maszynowym, podejdź do niego ludkiem i zbierz go - w przeciwieństwie do działa karabin można spokojnie brać. To jest dopiero bydle, ktore rozsadza wszystko...



Temat: mk 12

Ok ja wymiękam...co Wy macie za manie z tymi fpsami i tuningiem?
Nody, bez obrazy, jak długo grasz? Z ilu różnych giwer strzelałeś/dostałeś? Czy naprawdę potrzebujesz tych 500fps (patrząc po sprężynie)?
Jesteś pewny, że ten karabin Ci będzie pasował? Która to Twoja replika?
To nic osobistego Nody - raczej do ogółu.
Chyba się starzeję


gram dwa miesiące, dostałem od piotrka prosto w czoło dość małej odległości i z paru innych broni grałem 5 gier wystrzelałem z 4 tyś kulek ze swojej broni żeby zobaczyć jak "kulki lataja". Strzelam od 8 roku życia z broni od 5 roku życia jeżdze do lasu wiem jak podchodzic wiem jak ocenic odleglosc jestem przyzwyczajony do precyzyjnych strzałow dlatego chce być snajperem. Jestem poczatkujacy w asg dlatego sie pytam co wy byscie zrobili na moim miejscu by bron lezala mi w dloni .
Z tego co sie orientuje bron snajperska powinna miec wiecej fps niz bron szturmowa. Snajper oddaje jeden strzał ktory jest 100% pewny ze ta kulka poleci tam gdzie celował. Nie walczy w otwartym polu. Na ostatniej grze treningowej na żwirowni osoba dostała z mojej broni która ma 530-540 fps w czoło odległość około 50m nawet śladu nie miał mowie o tym bo sadze ze snajper w asg głównie strzela na taka odległość i wiecej jeśli osoba jest poniżej 40 metrów w tedy używa swojej przybocznej broni.
Jeśli się myle proszę o poprawke




Temat: Nie biorą jeńców


Dosyć ważne wydarzenie, chociaż stare.
Odnaleziono 4 marines ogołoconych z wyposażenia, każdego zastrzelonego
pojedyncza kulką.
Koniec brania jeńców?


wydaje mi sie ze o tym pisalem ( choc nie o pojedynczych kulkach bo o tym
pierwsze slysze )
ci marines to byl patrol snajperski , partyzanci zabrali im karabiny
wyborowe , sprzet lacznosci , systemy noktowizyjne , krotko mowiac - sie
oblowili
zeby bylo smieszniej centcom sie zorientowal ze cos jest nie tak poki
jazeera puscila newsa przez video telefon o wycieczkach mieszkancow
swietujacych na dachu zabicie gi - ow





Temat: Otwarty Turniej Snajperski 07.05.2006
Ogłoszono już wyniki na stronie "Arsenału" :
http://www.kksarsenal.pl/...ki/07.05.06.doc

Konkurencje CP: pistolet 25m, karabin 50m
no i oczywiście 100m. snajperskie - 6 strzelców CP (wspólna klasyfikacja z CZ , .22 i wiatrówki, oraz wyróżnienia - puchary i dyplomy za 1 miejsca w tych kategoriach)

Ad. robsmok: z "markowych" kulek to tylko opakowanie zostało strzelaliśmy z odlewanych własnoręcznie.



Temat: polski karabinek wzor 98
"Niemieckie miały rączki zgięte ale z całą kulką i niemoletowaną od środka" - Nie koniecznie. Niemieckie miały rączkę prostą: Gew98, część nawet 98k szczególnie przy snajperskich miały prostą, ale skierowaną ku dołowi - widać to dobrze w filmie "Wróg u Bram".

"A polskie miały rączke zgiętą prawie pod kątem 90 stopni , miały ściętą w połowie kulke i moletowana od środka" - i tu też się nie zgodzę. Polacy produkowali kilka wersji Mauserków, z których niewszystkie byy moletowane.

"polskie kolby miały wyżłobienia pod palce w miescu pod celownikiem (przesówką), a na niemieckich nie bylo takich wyżłobień z tego co sie przyglądałem tym kolbom.No chyba że to są kolby niemieckie z I wojny to sam niewiem bo bardziej ie interesuje karabinami z II wojny " - znowu się nie zgodzę... już pominę Gew98 z II modelem kolby, ale wyżłobienie też miał Mauser AZ, 98b, Mauser czeski

O widzę, że trochę zdublowałem post Renalda, ale zgodzę się potem z Gościem:
" osobiście wolałbym mieć kolbę orginalną, wiem ze to sporo kosztuje ale efekt końcowy mówi sam za siebie." - właśnie, oryginał to rzecz znacznie ciekawsza i raczej nie chciał bym na ścianie powiesić sobie kopii... to byłaby dla mnei wręcz profanacja żelaza. No ale w tym temacie jest mnóstwo opinii, jednak ja swojej nie zmienię. Wolę poskładać pieniądze niż kupować szajs. Może zastanowiłbym się na kupnem wymiennej z epoki np. Gew98, które są nieco tańsze, ale sam nie wiem.



Temat: Snajperzy i ograniczenia fps`owe
Konrad - powyżej 660 fps`ów może zacząć się problem - jak ktoś będzie miał taką giwerę to wprowadzimy do regulaminu odpowiedni zapis, bo replika o takiej mocy rozbija większość okularów oraz gogli ochronnych, nawet tych z szybkami balistycznymi
Oskar - 20 fps robi jednak różnicę, podobnie jak wytracanie prędkości kulki podczas strzelania na większe dystanse. Skoro przeglądałeś ich regulamin, znalazłeś na pewno coś takiego:

broń uniwersalna - do 350FPS* - dystans: bez ograniczeń;
broń szturmowa - powyżej 350FPS* - dystans: >20m;
broń snajperska - 500FPS* lub więcej - dystans: >35m;
broń powyżej 666FPS*(200m/s) nie jest dopuszczana do rozgrywek ASG;

Jak grałem na WAT to snajpera z M700 nie zauważyłem ani razu - strzelał jednie z BARDZO dużej odległości. Tak jak mówisz - odrobina rozwagi i namysłu przed naciśnięciem spustu i będzie ok. Jakie bierzesz na sobotę kulki?

Masz jednak rację z tym, że na małych odległościach te ograniczenia nie mają znaczenia, z tym że tyczy się to nie tylko snajperów, ale nawet karabinów szturmowych powyżej 350 fps`ów. Jak ktoś jest przygłupi to nie powinien brać snajperek ani mocniejszych giwer do ręki. Nie zmienia to jednak faktu, że naprawdę mocne giwery powinny być obarczone pewnymi ograniczeniami.



Temat: Wycior może zniszczyć lufe?

Na allegro kolejny wynalazek do wepchnięcia w lufę:
http://allegro.pl/item104...oni_nowosc.html
Nie zaznaczył, że na własną odpowiedzialność



Do czyszczenia broni:

Pcp, pistolety, karabinki, rewolwery, replika Beretta M92F/M9, norckonia, pneumatyczny walther CP 99, Cp 88 , Glock, Anics, Łucznik, Hatsan, Crosman automat, Smith & Wesson ,gazowe na gaz ,Skif CO2,Gamo Kolter, pistolet alarmowy, Iż, Umarex, Bajkał, Airsoft guns, BROWNING, paintball, zamiast brunox, CZ, ROSSI, Makarow, Norconia, Ruger, Snajperska, bez zezwolenia, Sabatti, Tasco, Zaiss, winchester, Schmidt&Bender, Hanke, Heym, Federal, Famars, hatsan, kolter, logun, Skif , Matchguns, olej , paintball, do broni, Kahlem, BSA, Logun Eagle, Diana, łucznik, optyka, montaż, Weihrauch HW, Sauer, Bull, Steyr, Tikka, Sako, Cometa, ASG, Elektryczna, Gazowa, Sprężynowa , odprzodowa, czarnoprochowam na proch, armata, HK, Sig, olej, czyszczenia broni, gun, strzelba myśliwska, do polowania, polowanie, do lasu, celne strzelanie,


rotfl lol rotfl

Nie wiedziałem, że Broń Tasco, czy Zaiss oraz "montaż" i "olej" wymaga czyszczenia... Po co czyścić ASG z ołowiu, jak strzela się powietrzem z plastikowych kulek?
Gość cyba skopiował z googla wszytko co odpowiedziało na hasło "broń"



Temat: Snajper
Może ja dodam jeszcze swoje 2 grosze
1. Broń dla snajpera powinien być karabin wyborowy z prawdziwego zdarzenia (M24, SVD, VSR10 itp.) Replika powinna posiadać około 500-600fps firma też ma znaczenie nie kupuj tanich replik "snajperskich" z allegro, tak jak poprzednicy pisali koszty będą duże, luneta to rzecz oczywista
2.Wiktor trochę przesadził z tymi 20m ponieważ to trochę za mało 30m powinno wystarczyć
Broń krótka jest niezbędna w takim wypadku proponuję zaopatrzyć się w jakiś dobry pistolet
3.Maskowanie sylwetki (np. ghillie), farbki do twarzy, przydałoby się aby broń była pomalowana w jakieś camo i tak jak Ohtar napisał może być oporządzenie LC2

Do broni z tak wielką prędkością początkową kulki snajper powinien być pełnoletni i posiadać duże doświadczenie w grach ASG
Co do tej beretty na CO2 to nie radzie zakupywać pistoletów o tak dużej prędkości wylotowej



Temat: Ulubiona spluwa
CytatSVD rzeczywiście dobrą snajperką jest, szczególnie na duże dystanse gdzie 5,56 już nie dolatuje a ten ruski kałasz snajperski może wsadzić kulkę w cel z odległości ponad kilometra.

Jednak ja tam wolę AWM. Pestki, które się do niego wpycha są mocniejsze niż 7,62. Ponadto jest to karabin ryglowy, więc nie ma sie w nim co zaciąć. Jest też bronia celniejszą niż SWD



Temat: ASG - snajper/strzelec wyborowy

Z tego co wiem to mówimy o airsoftcie a nie realu. Tak więc zdecyduj się, bo mylisz fakty.
W realu rodzaj broni jest ważne dla SW/snajpera, w airsofcie ważna jest prędkość wylotowa kulki oraz dobra lufa precyzyjna (ale także długość tej lufy przez co MP5 czy G36C raczej nie dadzą rady spełniać roli karabiny wyborowego/snajperskiego nawet mimo dużej mocy).




Temat: użytkowane przez nas guny
Ja posiadam coś dluższego. Jest to niby Sig Sauer 90, ale raczej nie!!! Wyszedł ze stajni UHC i nazywa się SUPER X9. Jest to oczywiście karabinek snajperski (varmint) z tej krótszej wersji bo ma 1070 mm, krórego większego braciszka jak widzialem nie sprzedają jako karabinki ASG. Zasięg skuteczny obiawia sie na blisko ok 30-50m. W ten maksymalny zasięg można się wstrzelić lecz cel nie powinien się ruszać, brak wiatru, wyregulowany HOP UP, dobra temperatura oraz seteczke dla kurażu. Podobno według producenta waży on ok 2kg- to nie prawda!!! Gdyby mi Krasny nie dal paska to już dawno bym się posiekał. Karabinek z całym osprzętem waży blisko 4,5 kg. Już w tej chwili posiadam pasek od beryla, ponieważ jest solidniejszy. Oczywiście ten karabinek nie jest Supper, ponieważ ma problemy z magazynkiem stict. Czyli jeżeli ktoś niedbale go przeładowuje potrafi wrzucić dwie kulki lub nawet się zablokować. Co do celności w cel nieruchomy tj w Szklarach zdjołem kolesia z ponad 60 metrów w terenie lekko zurbanizowanym i jak to mi puźniej powiedział czuł, że dostał....

Viper dnia Śro 13:09, 08 Sie 2007, w całości zmieniany 3 razy



Temat: SAM-R (G&P) level IV
W rzeczywistosci karabiny wyborowe i snajperskie moze nie noszą kulek dalej niż zwykłe ale tor lotu pocisku jest o wiele bardziej przewidywalny niż w ASG. Dlatego w realu dobry strzelec z dobrą optyką i z nierozkalibrowaną lufą staje się strzelcem wyborowym/snajperem. W ASG nawet najlepsze repliki są tak precyzyjne jak wczesne muszkiety. I ten problem nadrabia się mocą i zasięgiem w replikach dla snajperów czy strzelców wyborowych. Efekt jest ten sam co w rzeczywistości - można prowadzić bardziej skuteczny ogień na większe odległości... tyle.



Temat: Skupienie w Weatherby Accumark
"Amerykanie projektują broń dla ....hm....ludzi..." i każą regulować spusty u siebie lub u rusznikarzy - zgodnie ze stroną www Weatherby. Rozumiem, rozumiem nie mogą inaczej. Przepisy, odszkodowania itd, itp. A swoją drogą rusznikarze to niezłe łotry przynajmniej ten który zajmował się moim sztucerem. Najpierw powiedział, że ten spust nie ma regulacji fabrycznej aby zejść z twardości do połowy siły (co kłóci się z tym co pisze lu.dzie). Później gmerał z godzinę, porysował śrubokrętem i jeszcze nie wyregulował tak jak chciałem. Ale to już inna bajka.
Lord Vader co Ty się tak nakręciłeś na "karabin o parametrach wyborowych .. . który spełnia kryteria broni snajperskiej". Czy Ty jeszcze nie wiesz, że za cenę jednego Accumarka będziesz miał sztucer na całe życie tj. CZ 550 Lux i do tego fantastyczną lunetę Docter 3-12x56 z podświetlanym punktem a jeszcze i na parę kulek zostanie

Pozdrawiam
Wania



Temat: BITWA na zakończenie LATA 6 październik 2007
UWAGA - PAINTBALL

6 października Wisła - BAGERA TEAM organizuje bitwę na zakończenie lata
2007.
w menu:
- 14.00-15.00 zapoznawanie się z terenem
- 15.00 dzielenie na drużyny , znakowanie, hronowanie markerów
- 16.00 scenariusze dzienne z wykorzystaniem min granatów i świec dymnych
- 19.00 ognisko i ciepły posiłek (kiełbasa, żurek, herbata) możliwość kupna
lanego piwa Żywiec.
- 20.00 scenariusze nocne z wykorzystaniem oświetlenia na poligonie i
świateł chemicznych do znakowania
- planowane zakończenie koło 24.00godz.

Pole w Wiśle oferuje wiele nowości - wąwozy leśne, naturalne uwarunkowania
terenu, przeszkody, domki i budki snajperskie, oświetlenie, pirotechnikę,
chemie, wiele scenariuszy urozmaicających gry dzienne i nocne.

Dojazd - Pole znajduje się w Wiśle centrum koło skoczni narciarskiej nad
parkiem linowym ( jest spory baner) jadąc od Katowic, Bielska Białej to po
prawej stronie.
GPS:
49.6517 Pn
18.8585 W
519mnpm

Koszt:
Gracz z własnym sprzętem - 30zł (udział w grach i ciepłe posiłki)
Gracz bez sprzętu - 50zł (karabin, maska, mundur, 100kulek) + 30zł (udział
w grach i ciepłe posiłki)

Na poligonie można zakupić kulki, sprzęt oraz doładować butle.

Zapisy na bagera@bagera.pl lub
Kontakt BAGERA
600 939 589
GG4158999

Pozdrawiam i do zobaczenia na poligonie



Temat: Regulamin BEZBRONNYCH
I Zasady ogólne
1)Bezbronni to ekpia asg zrzeszająca mianiakow z Chodzieży i ew. okolic.
Jej demokratycznie wybrany dowódca to Duscann jego zastepca - Szmyciu.
2) W dzialaniach airsoftowych stawiamy na mobliność, akcje na tylach wroga, flankowanie, szeroko pojęte działania specjalne, recon.
3) Czlonkom pozostawiamy dowolność w kwestii oporządzenia, ale wymagana jest by w miarę możliwosci czlonkowie uzbrojeni byli w wspolczesną broń amerykańską, prefrowane M4, M16 z dowolnym osprzętem, lub ew. amerykańskie karabiny wyborowe/snajperskie (M14, M24, SPR, SR) , dopuszczalne jest użycie wszelkich odmian MP5.
4)Od czlonka wymaga sie posiadania munduru w maskowaniu Tiger stripe`s, wlasnej broni, kulek gogli, uczestnictwa w zyciu ekpiy i strzelankach (w miare możliwosci).
II) Strzelanki/zloty.
1)Od czlonków ekpiy wymaga sie uczciwości w strzelaniu - od każdego czlonka zależy wizerunek ekpiy.
2)W trakcie akcji należy współpracować z pozostała częścią ekpiy, i wykonywać rozkazy przelożonych.
3)Dowódca zawsze racje ma:D
III Rekrutacja
1) werbunek na zaproszenie , lub przez odpowiednie ogłoszenie naboru.
2) wiek min 16lat
3) 3 strzelanki próbne, a potem głosowanie tajne czy kolega/koleżanka zostaje, wrazie wątpliwości można wydłużyć czas próbny do 6 strzelanek lub 0,5 roku.
4) kandydat musi posiadać ubiór (mundur) i przynajmniej jedną replikę ASG (jako replike rozumiemy w miare mozliwosci dobry sprzęt, nie pistolino z targu) lub perspektywy na zakup takowych w bliskiej przyszlosci.



Temat: ZŁOTO DLA ZUCHWAŁYCH - REKONSTRUKCJA : )

Pod tym adresem jest całe sedno sprawy
A czemu nie biegać z Mauserem przecież skoro ma to być reko to i broń powinna być w miarę odpowiednia. MP 40 wyprodukowano około 700000- 1mln a masuera K98 około 7 000 000! i pozostał podstawowym karabinem do końca wojny...

Jest sporo powodów:
1. Mauser w ASG strzela taką samą amunicją jak każda inna klamka
2. ASG poza wyglądem niewiele ma wspólnego z bronią ostrą
3. Mauser mieści tylko 5 kulek
4. Jak wszyscy mieliby jednostrzałowe klamki i podobnych parametrach, to miałoby to sens, a jak z KAR98 trafisz na kogokolwiek z AEGiem i nie masz snajperskich ciągotek to marny Twój los




Temat: BITWA na zako?czenie LATA 6 pa?dziernik 2007
http://matys.home.pl/forum/viewtopic.php?t=15542

6 pa?dziernika Wis?a - BAGERA TEAM organizuje bitw? na zako?czenie lata 2007.
w menu:
- 14.00-15.00 zapoznawanie si? z terenem
- 15.30 dzielenie na dru?yny i znakowanie
- 16.00 scenariusze dzienne z wykorzystaniem min granatów i ?wiec dymnych
- 19.00 ognisko i ciep?y posi?ek
- 20.00 scenariusze nocne z wykorzystaniem o?wietlenia na poligonie i ?wiate? chemicznych do znakowania
- planowane zako?czenie ko?o 24.00godz.

Pole w Wi?le oferuje wiele nowo?ci - w?wozy le?ne, naturalne uwarunkowania terenu, przeszkody, domki i budki snajperskie, o?wietlenie, pirotechnik?, chemie, wiele scenariuszy urozmaicaj?cych gry dzienne i nocne.

Koszt:
Gracz z w?asnym sprz?tem - 30z? (udzia? w grach i ciep?e posi?ki)
Gracz bez sprz?tu - 50z? (karabin, maska, mundur, 100kulek) + 30z? (udzia? w grach i ciep?e posi?ki)

Na poligonie mo?na zakupi? kulki, sprz?t oraz do?adowa? butle.

Zapisy na bagera@bagera.pl lub
Kontakt BAGERA
600 939 589
GG4158999

Pozdrawiam i do zobaczenia na poligonie

moze sie wybierzemy?



Temat: BITWA na zakończenie LATA 6 październik 2007
witam
6 października Wisła - BAGERA TEAM organizuje bitwę na zakończenie lata 2007.
w menu:
- 14.00-15.00 zapoznawanie się z terenem
- 15.30 dzielenie na drużyny i znakowanie
- 16.00 scenariusze dzienne z wykorzystaniem min granatów i świec dymnych
- 19.00 ognisko i ciepły posiłek
- 20.00 scenariusze nocne z wykorzystaniem oświetlenia na poligonie i świateł chemicznych do znakowania
- planowane zakończenie koło 24.00godz.

Pole w Wiśle oferuje wiele nowości - wąwozy leśne, naturalne uwarunkowania terenu, przeszkody, domki i budki snajperskie, oświetlenie, pirotechnikę, chemie, wiele scenariuszy urozmaicających gry dzienne i nocne.

Koszt:
Gracz z własnym sprzętem - 30zł (udział w grach i ciepłe posiłki)
Gracz bez sprzętu - 50zł (karabin, maska, mundur, 100kulek) + 30zł (udział w grach i ciepłe posiłki)

Na poligonie można zakupić kulki, sprzęt oraz doładować butle.

Zapisy na bagera@bagera.pl lub
Kontakt BAGERA
600 939 589
GG4158999

Pozdrawiam i do zobaczenia na poligonie



Temat: Zestaw
famas0wn95, niom jak gralem tak mowilem bo w ludzi na bliskiego dysta musze chyba okolo 11 kulek wypakowac PORAZKA z colta mniej zato na dystanse l85a1 jest lepsze od niejednego karabinu snajperskiego ;]



Temat: Jaki rodzaj broni wybieracie?
Ja preferuje broń strzelecką - nie ma to jak zdjąć kogoś ze 150m karabinem snajperskim. Fajnie jest też wpakował komuś kulkę w plecy z 10cm. Ogółem broń strzelecka rządzi

Z Innych lubię miotacze ognia i dynamit. I zapach napalmu o poranku



Temat: Sprzedam karabin snajperski
Znana chyba wszystkim snajperka z której strzela Nemo. Pancerne wykonanie, duza moc (chyba coś około 350fps o ile dobrze pamiętam) i celność, regulowany hop-up, 3 magi po 25 kulek każdy, oraz celownik optyczny (luneta dla mniej kumatych ). Za całość chcę 300 zł.




Temat: Słowniczek pojęć związanych z soldiers
Z bioderka - iść na solo jednym żołnierzem na wszystkich
Patyk- Karabin snajperski
To strzela na kulki - broń o małej skuteczności



Temat: M40A3 vs R700
Baret to jest syf i czesto nie zabija jedna kulka ;)

PS. Scandal nie myl nazwy pistoletu z nazwa karabinu snajperskiego ;d beretta to co innego niz barret ;)



Temat: Larp V Anuvarak "Wersy z ksiegi powrotu"
Grush, sam mam taki karabin. Jest do bani. I gwarantuje Ci, że z broni szajskulkowej, strzałkowej, czy samymi kulkami też nikogo po snajpersku nie zdejmiesz.



Temat: strzalki



|

| teraz ewolucja broni strzeleckiej poszla w innym kierunku i strzalki
raczej
| juz nie wrócą.
| Spotyka sie jeszcze amunicje strzalkową do strzelb śrutowych. W porównaniu
z
| kulkami strzalki mają nieco wieksza donosnosc skuteczną i sile przebicia,
Dziwne w takim razie ze przy tylu zaletach nie pomyslano o zrobieniu
karabinu snajperskiego na te strzalki :(. Skoro maja takie dobre wlasciwisci
cytuje

"Olbrzymia predkosc poczatkowa rzedu nawet do 1500 m/s sprawia ze strzalka
ma bardzo plaski tor i latwo jest trafic, nie trzeba tez zbyt duzo
"zakladac" przed ruchomy cel. Bardzo duza jest zdolnosc
przebijania oslon osobistych, kamizelek, helmów.."


Heheh, bo to wszystko prawda, albo prawie prawda, ale na malych
odleglosciach. Im dalej, tym gorzej. Jest taki parametr pocisku, nazywa sie
wspolczynnik balistyczny i generalnie, rosnie on wraz ze wziszaniem kalibru.


To chyba sa wszelkie podstawy do zrobienia karabinu snajperskiego. Przeciez
snajperka nie strzela si iles tam razy na sekunde, no i ryzyko ze czesc
sabotu zrani snajpera jest znikome.


Pomijam taki drobiazg jak to, ze dla wielu snajperow nawet wylatujaca luska
jest nie do zaakceptowania (demaskuje stanowisko) i uzywaja wylacznie broni
powtarzalnej.

Ciag dalszy o balistyce: dla dowolnego obiektu, powierzchnia rosne wraz z
kwadratem wymiaru liniowego, natomiast objetosc z szescianem. Przy zalozeniu
jednorodnej struktury materialu, masa rosnie wraz z objetoscia.
I teraz uwazaj: przy zalozeniu otymalnego ksztaltu pocisku, wrazliwosc na
wiatr, opory ruchu, etc. jest wprost roporcjonalda do powierzchni, ale
odwrotnie proporcjonalna do masy. lekki pocisk latwo rozpedzic do duzej
predkosci, ale bedzie ja szybko tracil. Ciezki pocisk wystartuje z mniejsza
predkoscia, ale bedzie ja wolniej tracil. Lekkie, szybie pociski daja lepsza
celnosc na malych dystansach, na duze postrzeba pociskow wolnejszych, ale
ciezkich.


Wiesz moze czemu nikt nie zrobil takiego karabinu? A moze zrobil? Byly
jakies inne dodatkowe problemy?


Jak wyzej.

Stan





Temat: Foty z ASG
W paintballu jest trochę inaczej ze strzelaniem. Wiele zalerzy od jakości kulek. Kulki tu są z rozpuszczalnej masy ( ekologiczne - można je jeść, chodź nie polecam:) ) i nie każda kulka jest idealnie okrągła , gdzie w air soft kulki są małe i z reguły identyczne.
Takie są moje przypuszczenia. Do tego dochodzi CO2 który różnie się rozpręża , i może być różnica pomiędzy kolejnymi strzałami. Sprawe załatwia przejście z CO2 na sprężone powietrze. Są też komory rozprężąjące do CO2 wyprofilowane na rączkę, lub mamba, tj. butla na plecy i wężyk do giwery. Pewno są jeszcze inne rozwiązania o których nie wiem...

Markery , nie są spluwami snajperskimi, ale musze powiedzieć że wyciągniesz goscia któremu widać tylko maskę z 30 metrów spokojnie. Musisz tylko się wstrzelać , i kulka choć lobując, trafi go i się rozpryśnie Mówię tu o markerach w wersji podstawowej. Markery są bardzo modyfikowalne. Jeżeli chodzi o poprawienie celności to przede wszystkim kupujesz dobrą długą lufę , optymalnie chyba 16 calowa. Jeżeli chodzi o lufy to wybór jest ogromny. Do tego najlepiej żeby kulka się kreciła wokół własnej osi , jak w prawdziwym karabinie.To jest uzyskiwane na różne sposoby : lufa którą ja mam jest po prostu gwintowana. Są też lufy mające lufę składającą się z dwóch części . Pierwsza dopasowana do kulki , druga rozszeżająca się ze spiralnie nawierconymi otworami. Kulka leci prosto a w momencie kiedy wpada w drugą część zaczyna się obracać na poduszcze powietrznej.
Największe skupienie dają chyba cieższe kulki w gwintowanej lufie. Ale za to mniejszy zasięg o ile pamiętam. Jest też inne rozwiązanie. "Flat-line" jest to specjalnie zagięta lufa. Normalnie wygląda bez sensu Ale producent wyposaża to w obudowę. I Tippman + flatline , wygląda trochę jak połączenie PSG z MP5. Jeżeli chodzi o działanie , widziałem to w akcji w Wesołej ... Kulka leci absolutnie prościutko i zasięg + skupienie jest widocznie większe. Ciężko mi podać metry , ale można to było powiedzieć tylko patrząc , bez żadnego sprzętu. Jedyny śmieszny efekt to że kulka leciała troszkę wolniej bo obracała się w drugą stronę .

Co do realizmu. Nie strzelałem jeszcze z karabinu Air-Soft. Ale byłem na poligonie w Wesołej na imprezie paintballowej i mam za sobą kilka strzelanek w lasach. Musze powiedzieć że klekotanie zamków , latające i rozpryskujące się z dużą predkością kulki są wystarczająco widowiskowe. Nie ma nic bardziej cieszącego

Nie jestem militarystą , jakoś mnie to specjalnie nie kręcie, oprócz tego że ubieram zawsze camo do lasu albo pokrywam nim jeszcze maskę. Tak jak w sumie wszyscy leśni ludzie



Temat: lufa do Autocockera, podsumowanie wiedzy o lufach:)
Teoria:

Długość lufy nie ma wpływu na celność samej broni, liczy się precyzja wykonania i dopasowanie do kulek.

Sporo osób robi błędną analogię do broni palnej typu, coś w stylu karabin snajperski jest "celniejszy" niż pistolet bo ma długą lufę. Chociaż w broni palnej długość lufy też nie ma wpływu na celność. Podobnie na celność broni wpływa precyzja wykonania lufy i przyrządów celowniczych.

Długość lufy ma za to znaczący wpływ na skuteczny zasięg broni palnej. Strzelasz z karabinu, wewnątrz zachodzi eksplozja ładunku zawartego w pocisku, siła tej eksplozji ukierunkowana przez lufę pcha pocisk. Im dłuższa lufa tym dłuższa droga na jakiej ta siła oddziałuje na pocisk. Czyli pocisk będzie dłużej leciał zanim spadnie.

Praktyka:

Z drugiej strony długość lufy na pewno może wpływać na ułatwienie celowania, w paintballu zazwyczaj celuje się patrząc wzdłuż lufy. Wydaje mi się z dłuższą lufą jesteś w stanie wprowadzać delikatniejsze korekty celownicze bo mała zmiana konta będzie przy dłuższej lufie oznaczała dłuższy ruch tej lufy.

Pytania;)

Czy w markerze to bolt jest siłą napędową kulki czy ciśnienie?
Mi się wydaje, że bolt jeśli tak by było to długość lufy nie ma wpływu na zasięg skuteczny (patrz wyżej) markera, ale nie jestem tego pewien ponieważ w lufie podczas strzału na sucho wyczuwalne jest spore ciśnienie i po przyłożeniu dłoni przez szmatkę do końca lufy odczuwalny jest słaby kopniak, jeśli to ciśnienie jest siłą napędową kulki to by oznaczało w teorii dłuższa lufa = dłuższy zasięg.

Czy kulka przebywając w froncie styka się ze ściankami lufy, czy nie?
Jeśli nie oznacza to według mnie, że front pełni jedynie rolę celownika.
Pod warunkiem, że podczas strzelania hałasuje rozprężający się gaz, który przechodzi przez lufę, a sprawcą hałasu nie jest bolt to również rolę tłumika (marnego).
Jeśli kulka styka się z frontem podczas strzału, a jej siłą napędową jest gaz a nie bolt, to front również przedłuża lot kulki.
Jeśli front nie styka się z kulką podczas lotu to znaczy, że lufą w rozumieniu elementu ukierunkowującego pocisk i częścią w której kulka nabiera rozpędu jest sam back i wszystkie lufy w tym znaczeniu są w zasadzie tej samej długości, mają tylko doczepiany różnej długości tłumik/celownik :D

ufff, co wy na to? :twisted:

Edit: nie jestem fizykiem, ani tym bardziej ekspertem od balistyki więc mogę się mylić :P



Temat: Reaktywacja.
Cześć wam.
Piszę na tym wymarłym forum, aby je nieco ożywić i zasięgnąć waszej opinii.
Proszę o wypowiedzi i z góry za nie dziękuję.
Od wielu osób ze starej drużyny wychodzi koncepcja aby wrócić do "starych czasów" kiedy nasze rozgrywki ASG polegały na jakiejkolwiek taktyce, były źródłem dobrej zabawy i sportem pozostawiającym po kazdej rozgrywce miłe i zabawne wspomnienia.
Pierwszym pomysłem było to, aby zaopatrzyć się w pistolety gazowe, którymi posługiwalibyśmy się podczas rozgrywek. Myślałem o tym, aby rozbudować rozgrywkę w sposób, o którym myśleliśmy już wcześniej i myślały też inne drużyny.
Mianowicie Ograniczenia amunicji. Myślę, że wykluczanie "mocnych replik" nie jest dobrym pomysłem, ale "klasyfikowanie broni" jest bardzo fajnym rozwiązaniem:
Oto przykładowa klasyfikacja:
Broń boczna:
Pistolety gazowe - [ograniczenie: ilość posiadanych magazynków]
Pistolety maszynowe AEG - [120 kulek, bądź max. 30 kulek na magazynek]
Broń główna:
Pistolety maszynowe AEG - [120 kulek, bądź max. 30 kulek na magazynek]
Karabiny Szturmowe AEG - [120 kulek, bądź max 30 kulek na magazynek]
Karabiny maszynowe AEG - [300-400kulek]
Karabiny snajperskie AEG, gazowe, ASG - [30kulek/magazynek, max3magazynki]

W sprawie graczy wyszła koncepcja, aby zebrać osoby z dawnego PE, czyli jakby nie patrzeć osoby z czerwoniaka i wspólnie zbierać się na niedzielne strzelanki w 8-12osób.
Możnaby znaleść jakieś ciekawe miejsce w głębi naszego Żyrardowskiego lasu i zbudować jakiś fajny leśny teren, bądź poprostu wybierać się wspólnie w takie miejsca jak Remontownia w Adamowicach, Żwirownia w Radziejowicach i "Makówki".
Paru z nas będzie miało w najbliższym czasie prawko i jakieś autko, więc z transportem problemów większych by nie było a możnaby było tez pomyśleć o jakichś "Autkach strategicznych".
pozdrawiam



Temat: Jak daleko leci pocisk z wiatrówki?

Odpowiedźna takie pytanie kryje się w energii jaką nasze karabinki nadają śrutowi. Najistotniejszy w tym przypadku jest bowiem opór powietrza jaki musi pokonać śrut. Bardzo dobrze to widać porównując zasięg przy strzelaniu śrutem "ostrym" i "płaskim". Bardzo istotne jest też czy lufa jest gw czy gl. Ma to wpływ na rykoszetowanie pocisku podczas lotu, a im bardziej chaotyczny lot tym straty energii są większe. Pociski z "breneki" mają energię ponad 2-3 tysiące J. Nasze 100 razy mniej i choć ta zależność nie jest liniowa to odpowiedź nasuwa się sama. Może ktoś się pokusi o obliczenie jaki oporu czołowego dla kulki lub cylindra o srednicy 4,5 mm. Pamiętam, że na fizyce liczyłem to kiedyś, wzór nie był nawet zbyt "pogięty" raptem jedna całeczka :lol: . Myślę, że 300 m to wszystko na co stać karabinki do 5,5 mm.
Jednak jak w każdym przypadku mogą być wyjątki. Osobiście znam przypadek gdy odłamek granatu skutecznie ranił w odległości 3x większej od tej "książkowej". Może to kwestia "optymizmu" aby nie stresować tych co nimi miotają :lol: . Innym razem posisk z "kałacha" po rykoszecie ze zmianą kąta lotu o prawie 90 stopni pokonał jeszcze prawie 1,5 km ( i jeszcze trafił gościowi w okno altanki działkowej ).
Myśliwi znają wiele przypadków gdzie ich pociski lecą na znaczne odległości i niekoniecznie tan gdzie powinny. Dowodzi to jednak tego, że z bronią nie ma żartów ( chyba, że to jest ta Bronia :D ) i przy wyborze miejsca do treningu powinniśmy dobrze się zastanowić.

BTW, na wyposażeniu US Army jest ciekawy karabinek, 12,7 mm zasięg ognia skutecznego 3000m :o , jest to karabinek snajperski. Ciekaw jestem jaką energię mają :lol: "śrucinki", które wysyła. Chętnie też zobaczyłbym jego celownik, do wiatrówki się nie nada ale konstrukcjęmusi mieć ciekawą.


Proszę szanownego Wemara! A dyć ten karabinek kal. 12,7 mm to normalny karabin. Byłby karabinkiem, gdyby miał "tatusia" - karabin. Zresztą, taki Łucznik na swej stronie ma pistolety, pistolety maszynowe i ... hm ... karabinki! Ze dwa karabinki to tam może się znajdą, ale reszta to normalna broń długa klasy karabin.
Michał



Temat: Transport 9.XI.2008


Rok 2010. W związku z narastającym napięciem na bliskim wschodzie NATO podjęło decyzję o wycofaniu wojsk stabilizujących z najbardziej zapalnych regionów.
Ewakuacja jednej z baz atakowanych przez bojówki separatystyczne została zakłócona. Oddział NATO transportujący zdekonspirowanego informatora, zapas broni oraz amunicji utknął na pustkowiu.
Pozbawieni kontaktu z dowództwem organizują prowizoryczny magazyn oraz punkt obserwacyjny, w którym muszą się utrzymać do przyjazdu konwoju.

Informacja o pozostawionym sememu sobie oddziale szybko dotarła do separatystów. Szybko zorganizowany oddział rusza w kierunku pozycji sił NATO. Siły Paktu Północnoatlantyckiego za wszelką cenę muszą utrzymać pozycję.

Zasady:

W grze biorą udział dwie grupy, terroryści i wojska NATO.
Cele NATO to utrzymać się do przybycia transportu, przez ten czas muszą zabezpieczyć ładunek i punkt obserwacyjny, oraz zapewnić bezpieczną ewakuację.
Cele główne: utrzymać pozycję przez 3h, zapewnić bezpieczną ewakuację całego ładunku.
Cele dodatkowe: ewakuować informatora

Cele terrorystów będą znane tylko im, poznają je tuż przed rozpoczęciem gry.

Zasady gry:
Jako, że wyrażona została chęć by scenariusz zrobić na kartach, będziemy grali na zasadach CCS-68 M2. Zatem przygotować talie kart, zestawy opatrunkowe i medyków.

Ograniczenia ilości amunicji;
- nie więcej niż 500 kulek na karabin.
- nie więcej niż 1500 kulek w magazynku dla broni wsparcia.
- karabiny z hc i mid strzelają pojedynczym.
- nie więcej niż 100 kulek w magazynkach pistoletowych.

Ograniczenia mocy replik;
- pistolety do 280 fps.
- karabiny do 400 fps z możliwością AUTO.
- karabiny powyżej 400 fps tylko SINGLE.
- broń wsparcia do 460 fps.
- karabiny wyborowe/snajperskie do 600 fps.

Do czwartku z radością powitali byśmy listę chętnych =) Żeby mniej więcej mieć rozeznanie ile nas będzie.

Miejsce zbiórki, stacja paliw przy drodze wyjazdowej z Ciechanowa w kierunku Mławy.
Godzina zbiórki 8:45

Pozdrawiam i zapraszamy!
Jarven
i cały
M.O.S.T



Temat: Wieśmaki na konwencie w Toruniu 16 lutego 2008
Może się przydać:

Air Soft Gun - jest to sport analogiczny do paintball?a lecz wykorzystujący wierne repliki broni palnej, co znacznie uatrakcyjnia całą zabawę. Sprzęt ten zwany w krajach anglosaskich BBguns nie jest bronią w rozumieniu naszego prawa (ustawa z dnia 21 maja 1999 roku o broni i amunicji wraz ze zmianami wprowadzonymi ustawą z dnia 14 lutego 2003 roku o zmianie ustawy o broni i amunicji oraz o zmianie ustawy o Biurze Ochrony Rządu ? Dziennik Ustaw z 2003 roku nr 52, pozycja 451, artykuł

ASG posiadają napęd pneumatyczny, który jest generowany albo przez sprężynę, albo przez sprężony gaz. Kulki używane w ASG są około dziesięciokrotnie tańsze od amunicji używanej w sprzęcie do paintball?a. Nie zawierają znacznika (farby), przez co u trafionego gracza nie pozostaje ślad na ubraniu. Wymaga to od uczestników zabawy podejścia fair play i poważnego potraktowania gry, co dodatkowo uatrakcyjnia całą imprezę. Choć ostatnio stają się popularne kulki 6 mm z farbą.
Repliki broni możemy podzielić na różne klasy.

modele sprężynowe ? wykorzystują ręcznie naciągniętą sprężynę, która uruchamia tłok sprężający powietrze. Z zasady są to modele jednostrzałowe, o najmniejszym zasięgu i energii wystrzelonej kulki. Wymagają każdorazowego przeładowania(naciągnięcia sprężyny) przed oddaniem strzału.

modele gazowe ? kulkę wyrzuca gaz, który znajduje się w specjalnym zbiorniku (najczęściej zbiornik zlokalizowany jest w miejscu magazynka modelu broni). Zaletą tych replik jest możliwość dogodnego ?doładowania?, czyli uzupełnienia gazu w zbiorniku. Brak jest konieczności przeładowywania po każdym strzale, jak również w niektórych modelach występuje opcja prowadzenia ognia ciągłego. Modele zwane w języku angielskim Blow ? Back posiadają funkcję wyrzutu gazu do tyłu, co powoduje odskakiwanie zamka wstecz jak w prawdziwej broni palnej. Są one droższe ale oferują pełny realizm oryginału.

modele elektryczne ? zwane AEG (Air Electric Gun) są wyposażone w silnik elektryczny, który naciąga sprężynę tłoka szybko i mocno, co pozwala na uzyskanie wysokiej częstości jak i dalekiego zasięgu strzału. Tak więc w przypadku AEG istnieje możliwość prowadzenia ognia pojedynczego, krótkimi seriami i ognia ciągłego.

Zasięg strzału w ASG waha się w zależności od modelu, typu repliki broni i od sposobu generowania ciśnienia gazu wyrzucającego kulkę. Jest to zakres od 20 metrów dla najprostszych modeli sprężynowych do ponad 100 metrów dla replik karabinów snajperskich.
Celem poprawienia celności strzału wprowadzono system Hop Up, który powoduje nadanie rotacji kulce opuszczającej lufę, co pozwala na większą stabilność toru lotu i przekłada się wprost na zwiększenie celności i zasięgu strzału. Większość modeli aktualnie dostępnych na rynku posiada ten system.




Temat: Tippmann BT-4
Odpowiedzi na wszystkie pytania są na forum - ale mam dziś wenę więc:

BT to Tippmann pozbawiony kilku wad i pomału inny kierunek (szef BT był kiedyś w Tippmann'ie). Klasy tych markerów są podobne, ale trafienie kogoś kulką z 15m to nie tylko marker ale także lufa i dobrze dobrana kulka (nie piszę o pociągającym za spust). SP Progressive to lufa o dużej średnicy co powoduje, że możesz strzelać prawie wszystkim: mniejsze kulaski - mniej celnie, odpowiednie kulaski - celniej (o doborze kulek do lufy jest dużo na forum). Czasem zdarza się że kulki są jajowate lub różna partia tych samych kulek ma inny rozmiar wtedy też jest problem z celnością lub rozwalaniem w lufie. Należy też pamiętać o prędkości wylotowej, jak jest za dużo może być kisiel w lufie. Lufa standardowa to wiadro z której możesz wypluwać kasztany - praktycznie każda będzie lepsza - poprawi zasięg i celność. Lufy różnią się długością, jakością wykonania, średnicą wewnętrzną, nadrukowaną nazwą a przez to ceną. Generalnie dłuższe niż 14" nie wnoszą nic oprócz wyglądu, krótsze sprawdzają się w budynkach (mniejsza celność na większej odległości ale nie zdradzasz się lufą wystającą zza rogu). Double trigger poprawia szybkość strzelania ale jeżeli jest to marker bez e-gripa to raczej nieporozumienie, ponieważ zwolnienie młotka wymaga pewnej siły w palcu (nie możesz delikatnie, czyli szybko uderzać w spust dwoma palcami naprzemiennie). Moim zdaniem duble trigger ma sens tylko z e-gripem. To czy aukcja jest ciekawa (bezpiecznie i tanio) musisz ocenić sam i z pomocą najjaśniejszej google.

Marker to nie karabin snajperski - wymieniając go lub jego bebechy, tasując lufami lub kulkami możesz trafiać celniej ale nigdy idealnie.

Tyle moich wypocin...



Temat: [Scenariusz] Wielkanoc - "Huntink"
ZAŁOŻENIA SCENARIUSZA: Zając musi podłożyć święconki w kilku miejscach budynku aby biedna lokalna ludność mogła je wykorzystać na wielkanoc. Rządowi komandosi wysłani przez Avestańską Lewicę Ateistyczną muszą niedopuścić aby zając dostarczył święconki do określonych punktów.

RÓŻNICE UZBROJENIA:
Zając uzbrojony w najlepszejszy sprzęt na strzelance (czyli najmocniejszy AEG) i brak limitu kulek (ale korzyst ze swoich wiec ogranicza go kasa )

Agenci - tylko broń krótka (czyli pistolety ewentualnie JEDNA mp5) z limitem kulek 100 - pistolet - 200 MP-5.

Dodatkowo gdzieś na terenie osady lub neidaleko przez Avestańske Bójówki Racjonalistyczne została zrzucona skrzynia z uzbrojeniem specjalnym. Może tam znajdować się: dodatkowa amunicja albo karabin snajperski (+100 kulek 0,33) albo dodatkowy MP-5 (z 200 kulkami w Hi-capie) lub inny AEG (tez 200 kulek w hi-capie). Dodatkowo w skrzyni jest mapa z lokalizacją kilku* punktów w których zając musi podłożyć swięconki. Agenci moga spróbowac ja odnaleźć ale nie muszą ;D

CO DO ŚWIĘCONKA-POINT:
Dzięki paracy wyiadów obu stron konfliktu obie strony mają pewnie - niestety niekompletne dane co do lokalizacji tych strategicznych punktów.

Zając zna 1/2 punktów a agenci 3/8 (czyli torche mniej) + 3/8 (w skrzyni)

Punkty podane na początku Zającowi i Agentom nie mogę sie pokrywać. Natomiast te ze skrzyni jak najbardziej.

ŚWIĘCONKA-POINT sa oznaczone w jakiś sposób (flagi mało widoczne lub okręgi na ziemi jakiegoś koloru)

MECHANIKA:
- Zając ma 3-8 zyć
- Agenci mają 1 życie i respa co 4-10min albo 2-4 osoby na respie.
- Ilość święconek - 4-10 (tyle ile punktów do dostarczenia)
- Czas gry - zależny od ilości święconek. odlełości między punktami itp. czyli do ustalenia

UWAGI:
- potrzebny duży ale mało znany graczom teren gry.
- potrzeba dość dużo osó z bronią krótką.

No i piszcie co o tym myślicie bo to taki luźniejszy scenariusz w świątecnzych klimatach. Szkoda ze tak późno ale moze keidyś go zrobimy ^^:

Pozdrawiam Cerb





Strona 1 z 2 • Wyszukano 104 wypowiedzi • 1, 2
 
Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates